Echipa noastră mașina ta
Cunoaște-ne colegii cu care vei interacționa.
Mecanică Auto
Electrică Auto
ITP
Tinichigerie
Vulcanizare
Cu 10 ani în urmă
Am pus bazele unei echipe restrânse, după care am format o echipă completă care să acopere toate ariile necesare întreținerii și reparațiilor autoturismelor. Așa am devenit Modus.

Recepție

Ionel Cimuca
Fondator & Inginer

GEORGE SASU
Tehnician

Sebastian Lucaciu
Gestiune

Lavinia Ghețau
Casierie
Atelier

Cezar Grădinaru
Diagnoză | Reparații electrice

Rus Marcel
Mecanic

Cristian Truță
Mecanic

Pleșa Daniel
Mecanic

Luca Lupișca
Mecanic

Rareș Presecan
Inspector ITP

Traian Petrișor
Mecanic
Servicii complete
Suntem pregătiți să te ajutăm cu orice nevoie ai pentru mașina ta, fie că este vorba de electrică, mecanică, ITP sau tinichigerie.
Procesul nostru de lucru
Știm că este nevoie de transparență și comunicare eficientă, de aceea am ales să îți prezentăm cum facem lucrurile astfel încât să înțelegi care sunt pașii pe care îi respectăm atunci când lucrăm la mașina ta.
Garanția este importantă
Pe lângă garanția unui serviciu făcut atent și cu responsabilitate, termenul de garanție pentru manoperă este de 3 luni de la data montării și este impus de legislația în vigoare.
Întrebări frecvente pe care le-am primit
Cât de des trebuie să duc mașina în service?
La 15.000 KM sau la 6 luni. Trebuie să se țină cont de vechimea mașinii sau gradul de uzură și exploatare. Informațiile cu privire la intervalele de realizare a reviziei tehnice le găsești în manualul de utilizare a automobilului. Fiecare producător oferă recomandări pentru modelul de automobil pe care îl deții.
Cum pot achita?
Plățile serviciilor le poți face prin următoarele metode:
Card, numerar* sau virament bancar.
*Conform cu legea 70/2015 revizuită în 2023 cu privire la operațiunile de încasări și plăti în numerar.
piesele schimbate sunt cele comandate?
Simplu. Oferim la cerere fotografii pentru piesele comandate cât și codurile de identificare. Tot procesul este supravegheat video ceea ce ne permite să putem verifica și elimina orice suspiciune și la solicitarea dumneavoastră se pot prezenta piesele înlocuite.
Ce garanție se oferă?
Pe lângă garanția unui serviciu atent făcut și cu responsabilitate, termenul de garanție conform OUG 140/2021 și OG 92/1992 este de 3 luni pentru manoperă de la data montării și pentru piesele auto este de 24 de luni, excepție făcând reperele consumabile: filtre, fluide, becuri, etc.
Pot deveni client VIP?
Da. Pentru mai multe detalii verifică pagina de Client VIP.
Cât durează o reparație?
Durata reparațiilor diferă de la caz la caz și este comunicată înainte de a vă da acordul pentru reparație.
Pentru revizii și schimb de consumabile, în condiții normale, finalizarea se face până la ora 17.00. Pentru prioritizare vă rugăm să ne menționați acest aspect la predarea mașinii.
Constatările nu necesită programare și durează între 30 min – 1 h. Ulterior se face oferta și programare pentru reparație.
Predare/Ridicare extra-program
Da. Prin intermediul șefului de la intrare.
Predarea sau ridicarea în afara programului trebuie discutată inițial cu colegii de la recepție.
Dupa ce s-au stabilit detaliile, vei primi un cod pentru un seif, loc în care poți lăsa sau retrage cheia mașinii tale. După ce ai lăsat / retras cheia, vei confirma cu un SMS către numărul cu care ai stabilit detaliile.